Populaires

Populaires Ook in 2024 zullen de populaires weer verreden worden op de wielerbaan aan de Bentincksdijk te Hoogeveen. Op de donderdagavonden zal het clubhuis vanaf 18:30 uur geopend zijn voor het omkleden in de doucheruimte en voor de uitgifte van de rugnummers.
 Rond de klok van 19:00 uur kan er dan gestart worden voor de strijd om jaarlijkse leiderstruien. De dropjes-sprintjes worden weer beloond met de zakken snoepjes. Voor de leden van de WSV de Peddelaars met een KNWU basislidmaatschap en startlicentie, zijn aan de deelname geen kosten verbonden. Voor deelnemers, die lid zijn van andere verenigingen wordt een bijdrage van 3 (drie) euro gevraagd.
 Per avond kan men binnen de dropjessprints maar eenmalig met de snoepies aan de haal gaan, behalve als men ook als winnaar over de streep komt.
 Voor het overige hopen we weer op mooie avonden t.a.v. het weer, de inzet en strijd, waarbij we rekening houden met elkaar.
 Wij gaan uit van de nodige aanmeldingen en de afspraak dat er bij minder dan tien (10) aanmeldingen geen populaire wordt verreden hebben we bij deze dan ook weer gemaakt. Het zijn trainingswedstrijden vergelijkbaar met die 6 in Emmen.