Populaires

Ook in 2023 zullen de populaires verreden worden op de wielerbaan aan de Bentincksdijk te Hoogeveen.

Op de navolgende donderdagavonden zal het clubhuis vanaf 18:30 uur geopend zijn voor het omkleden in de doucheruimte en voor de uitgifte van de rugnummers. Rond de klok van 19:00 uur kan er dan gestart worden voor de strijd om jaarlijkse truien, wederom beschikbaar gesteld door Mulderij en Partners Accountants en Adviseurs , hoofdsponsor van de WSV de Peddelaars en de zakken snoepies.

Actuele informatie/ data over de populaires is te vinden op de facebookpagina van WSV de Peddelaars.

Voor de leden van de WSV de Peddelaars met een KNWU basislidmaatschap en startlicentie, zijn aan de deelname geen kosten verbonden. Voor deelnemers, die lid zijn van andere verenigingen wordt een bijdrage van 3 (drie) euro gevraagd.

Per avond kan men binnen de dropsprints maar eenmalig met de snoepies aan de haal gaan, behalve als men ook als winnaar over de streep komt.

Voor het overige hopen we weer op mooie avonden t.a.v. het weer, de inzet en strijd, waarbij we rekening houden met elkaar.

Wij gaan uit van de nodige aanmeldingen en de afspraak dat er bij minder dan tien (10) aanmeldingen geen populaire wordt verreden hebben we bij deze dan ook weer gemaakt.

De Populairecommissie.