Lid worden

Je bent van harte welkom om lid te worden van Wielersport Vereniging de Peddelaars (WSV de Peddelaars) . Of je nu  fietst op een gewone fiets, een racefiets of ATB,  wedstrijden wilt rijden of genieten van toertochten : dit alles wordt door WSV de Peddelaars gefaciliteerd.

Afhankelijk van je wens zul je ook lid worden van de NTFU (toerrijder)  of de KNWU (wedstrijdrijder) . Wil je daadwerkelijk aan de start kunnen staan bij een wedstrijd dan zul je ook een licentie bij de KNWU moeten aanvragen (zie voor de prijs hiervan op www.knwu.nl). Deze licentie is niet opgenomen in de contributie van de vereniging. Ook zult u een transponder kopen of huren voor deelname aan de wedstrijden.

Als  Toerlid lid van De Peddelaars:

• ontvang je 3x per jaar FietsSport Magazine van de N.T.F.U.
  • ontvang je sinds 2019 geen fysieke NTFU pas meer, maar ontvang je via de mail het NTFU-nummer en kunt u een FIETSSPORT plus account aanmaken, waarmee je tochten kunnen ‘voorinschrijven’ en je kunt laten scannen. zie uitleg: FIETSSPORT/NTFU
  • ontvang je het toerfiets evenementen programma
  • maak je automatisch gebruik van de N.T.F.U.-verzekering, o.a. voor ongevallenschade aan je fiets. (zie NTFU site voor meer informatie)
  • heb je de mogelijkheid om clubkleding aan te schaffen tegen een aantrekkelijke prijs
  • heb je de mogelijkheid om mee te fietsen in verschillende groepen die op een vaste weekdag een tocht fietsen
  • kun je aan het begin van het seizoen kennismaken met de verschillende groepen tijdens de seizoensopening.
  • kun je meedoen aan de clubcompetitie (zie clubcompetitie op de site)

Als Wedstrijdsport lid van Peddelaars

• kun je deelnemen aan de trainingen voor je categorie (zomer en winter)
  • kun je deelnemen aan wedstrijden (criteriums, omlopen en veldwedstrijden) in heel Nederland (binnen de regels van de KNWU)
  • kun je met je mede-categorie leden als ploeg deelnemen aan klassiekers door geheel Nederland.
  • Kun je rekenen op de begeleiding bij klassiekers door een ploegleider.
  • kun je deelnemen aan georganiseerde trainingskampen voor je categorie
  • kun de deelnemen aan de wekelijkse trainingswedstrijd op de wielerbaan (Populaires)

Meer informatie vind je onder de categorie waar je in zult gaan rijden.

Een Winterlid van WSV de Peddelaars kan deelnemen aan de trainingen op het middenterrein van de wielerbaan aan de Bentincksdijk.  De trainingen worden gegeven van oktober tot en met januari.

Kosten lidmaatschap:

Contributie  2022
 Toer lidmaatschap Startlicentie Wedstrijd licentie Winterlid 2)
Hoofdlid Gezinslid Dubbel lid 19- 22 jaar >23 jaar Jeugd

(8-14 jr)

Nieuweling Junior  1) Elite/ Belofte
Lidmaatschap WSV 48,50 40,00 10,00 40,00 40,00 95,00 3) 100,00 3) 105,00 3) 110,00 3) 110,00 3) 60,00 2)
Netto voor WSV 10,96 6,15 6,89 28.00 28,00 83,00 88,00 93,00 98,00 98,00 60,00
Lidmaatschap bond  (= afdracht door WSV) 37,54 33,85 3,11 12,00 12,00 12,00 12,00 12,00 12,00 12,00 nvt
Startlicentie KNWU voor alleen cat 4 wedstrijden (via mijn KNWU aan te vragen) Hiervoor ook lidmaatschap KNWU nodig  (ad € 12,00 voor KNWU lidmaatschap en  €3,00 adm kosten WSV en basislicentie conform KNWU tarief. 24,45 30,60 Zie KNWU site voor prijzen gewenste licentie nvt
Lid NTFU ja ja Ja nee nee nee nee nee nee nee nee
Lid KNWU nee nee nee ja ja ja ja ja ja ja nee
Inspraak WSV ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja nee
Deelname cat 4 wedstrijden (ook populaires) Cat 4 (wo Populaires alleen met startlicentie) ja ja ja

(geen populaires)

ja ja ja ja

nee
Deelname nationale wedstrijden (weg/veld) onder cat 4 nee nee nee nee nee ja ja ja ja ja nvt
Deelname trainingen nee nee nee nee nee ja ja ja ja ja ja 2)
Fietsverzekering NTFU Ja ja ja nee nee nee nee nee nee nee nvt

1)  categorieën: Amateur – Sportklasse – aangepast wielrennen

2). Winterlidmaatschap is gedurende de maanden dat er getraind wordt op de wielerbaan in veldrijden (ATB) . Dit kunnen alleen leden zijn die bij een andere vereniging een volledig lidmaatschap hebben en dus als zodanig lid zijn van de KNWU. Deze prijs gaat in voor winterseizoen 2021-2022

3)  Is inclusief loten voor de Grote Clubactie ad € 15,00

Alle bedragen zijn in Euro’s

Aanmelden kan online door onderstaand aanmeldingsformulier in te vullen.

Privacy Verklaring en Privacy Policy WSV de Peddelaars

Lid worden

Hierboven vragen wij toestemming voor het publiceren van foto's en video's op het internet en in het clubgebouw die tijdens trainingen, wedstrijden of andere evenementen worden gemaakt ter promotie van onze vereniging. U kunt deze toestemming altijd wijzigen bij onze Privacy Functionaris. U kunt ook in geval van een specifieke publicatie bezwaar maken en dan zal deze worden verwijderd. Wanneer u niet akkoord gaat is het maken van sfeerfoto's van onze vereniging/ evenementen erg moeilijk.( Bovenaan dit formulier staat een link naar onze Privacy Policy en verklaring)
Hierboven vragen wij toestemming voor het publiceren van foto's en video's op het internet die tijdens trainingen, wedstrijden of andere evenementen worden gemaakt ter promotie van onze vereniging. U kunt deze toestemming altijd wijzigen bij onze Privacy Functionaris. U kunt ook in geval van een specifieke publicatie bezwaar maken en dan zal deze worden verwijderd. Wanneer u niet akkoord gaat is het maken van sfeerfoto's van onze vereniging/ evenementen erg moeilijk. (bovenaan dit formulier staat een link naar onze Privacy Policy en verklaring)
Ik verklaar dat ik het beleid dat de vereniging voert op het gebied van sporten in een veilige omgeving heb gelezen en zal me houden aan de omgangsvormen en gedragscode. Tevens heb ik de privacyverklaring van WSV de Peddelaars gelezen en geef ik hierbij toestemming aan WSV de Peddelaars om mijn persoonlijke gegevens vast te leggen. ( Bovenaan dit formulier staat een link naar onze Privacy policy en verklaring)
U dient zich eerst in te schrijven voor de nieuwsbrief, om vervolgens de aanmelding af te ronden.