ALV 28 nov. Wat is nodig om te kunnen fuseren?

2e algemene ledenvergadering over de fusie tussen TC de Peddelaars en WRV de Peddelaars op woensdag 28 november 2018

Om de fusie tot een succes te brengen, moeten er minimaal 5 vrijwilligers opstaan om plaats te nemen in de volgende functies/ commissies:

• 2 leden hoofdbestuur van de nieuwe vereniging voor een normale zittingstermijn van 3 jaar.
  • 3 leden in de toercommissie die onder het nieuwe hoofdbestuur voor een zittingstermijn van 3 jaar.

Uitleg over de nieuwe bestuursvorm van de nieuwe vereniging is tijdens de 1e extra ALV gegeven.

De nieuwe bestuurs- of commissieleden dienen zich voor woensdag 5 januari 2019 aan te melden bij het huidige bestuur, anders is het bestuur genoodzaakt een traject te starten om de vereniging op te heffen.