Vrijwilligersmiddag

Namens het bestuur van onze toerclub willen wij alle vrijwilligers van TC de Peddelaars hierbij uitnodigen voor onze jaarlijkse vrijwilligersmiddag op zondag 18 september aanstaande om 13.00 uur in de Green Planet in Pesse. Als middag programma willen wij, afhankelijk van het weer, in twee groepen een verkorte versie van de Green Mountain Tour fietsen. Na deze tocht zal de middag worden afgesloten met een gezellig etentje. Mochten de weersvooruitzichten deze tocht niet toelaten wordt er een alternatief (binnen) programma aangeboden.

In verband met de reservering verzoeken wij jullie deelname via een korte mail voor 11 september op te geven aan Govert Leendertse onder mailadres fam.leendertse@ziggo.nl