Van de Bestuurstafel (januari 2017)

Allereerst willen we als bestuur alle leden van toerclub De Peddelaars een gezond en sportief 2017 toewensen met veel veilige kilometers!

EVEN VOORSTELLEN: MARTIJN KAMPHUIS
Mijn naam is Martijn Kamphuis, 33 jaar en samenwonend met Linda Kaspers. We hebben een dochter van 2 jaar: Felien. Ik ben geboren en getogen in Coevorden, waar ik ook enkele jaren lid van de Wieler Toerclub Coevorden was. We wonen sinds 2008 samen: eerst huurden we in de Tamboerlaan en momenteel hebben we ons eigen huis aan de Da Costastraat. In het dagelijks leven ben ik leerkracht op Basisschool De Langewieke in Dedemsvaart en ‘bovenschool ict- coördinator voor de stichting Katholiek Onderwijs Twenterand.
Sinds 1,5 jaar ben ik weer begonnen met fietsen op mijn racefiets en sinds dit jaar in de wintermaanden ook begonnen met atb-en. Ik ben lid van De Peddelaars geworden om frequenter en in groepsverband deze sport te gaan intensiveren.
Naar aanleiding van een informeel gesprek met Jacob Oost tijdens een tocht werd ik bij de vorige bestuursvergadering uitgenodigd. Ondanks mijn korte lidmaatschap bij TC De Peddelaars, naar oproep van ‘vrijwilligers en kartrekkers’, wil ik graag op deze manier mijn steentje bijdragen aan de club. Ik zal daarom ook als algemeen lid beginnen.
Ik hoop gauw kennis te gaan maken met verschillende leden en fietsengroepen, zodat ik de cultuur binnen de vereniging gauw beter leer kennen.

ALGEMENE LEDENVERGADERING
Het bestuur is al druk bezig met het voorbereiden van de algemene ledenvergadering. Omdat afgelopen jaar het boekjaar is gewijzigd naar kalenderjaar, zal deze vergadering later dan gebruikelijk plaats vinden, namelijk op woensdag 1 maart. We hopen dat de verbouwing van het clubhuis dan ook zo ver is gevorderd dat we de vergadering daar kunnen houden. Naast de gebruikelijke agendapunten willen we dit jaar voor het eerst een leuke, bekende spreker uitnodigen die een deel van de avond zal gaan vullen. In de volgende Nieuwsbrief volgt hierover meer informatie.

100 MIJL
Op de website is door Jaap Zantingh een oproep geplaatst voor een coördinator van de 100 Mijl van Drenthe. Een toertocht met altijd een goede opkomst die we in samenwerking met NOAD uit Peize al vele jaren begin april organiseren. Jaap coördineert de tocht dit jaar nog en stopt er dan mee. Zorg er dus voor dat we ook na dit jaar deze tocht nog kunnen blijven organiseren en meldt je bij Jaap om hem op te volgen.

PEDDELAARSTOER
Zoals ieder jaar organiseren we ook in 2017 op Koningsdag weer de Peddelaarstoer. Ieder jaar gaat een groot deel van de opbrengst hiervan naar een lokaal goed doel. Voor 2017 moet dit doel nog aangewezen worden. Tot nu toe is er één suggestie binnen gekomen. Mocht je een goed idee hebben, stuur het dan naar het gebruikelijke mailadres: info@wsvdepeddelaars.nl

BELANGRIJKE DATA
1 maart: Algemene Ledenvergadering

Kijk voor meer info en het laatste nieuws altijd op www.wsvdepeddelaars.nl
En voor de activiteiten van de renafdeling op www.peddelaars.nl

Nieuwe leden:
K. Steenbergen, Pesse

Adreswijziging:
T. Wendt, van Hoogeveen naar Zwolle

Opzeggingen:
W. Streef, Hoogeveen
M. Nijmijer, Hoogeveen
A. Sinnema, Hoogeveen

het aantal leden  per 31-12-2016: 428.