Van de Bestuurstafel (december 2016)

VAN DE BESTUURSTAFEL (december 2016)

NIEUWE WEBSITE
Met gepaste trots presenteren we als bestuur onze nieuwe nieuwsbrief en….we hebben een nieuwe website! Ontworpen en gebouwd door Niels van Eck van Sivusto. Met deze nieuwe site denken we als bestuur weer jaren vooruit te kunnen. Bij deze willen we nog wel Joost Veurink en Robert Gijsbertse bedanken voor hun werk aan de site in de afgelopen jaren.

EVEN VOORSTELLEN: RAYMOND GROENEN
Mijn naam is Raymond Groenen ,getrouwd met Corrie en we hebben 2 dochters. Wij komen uit Rotterdam maar zijn 25 jaar geleden naar Hoogeveen verhuisd en willen hier ook niet meer weg.
In het dagelijks leven werk ik bij Douwe Egberts in een buitendienst functie.In mijn vrije tijd mag ik graag op de racefiets lekker km maken en ben daarom dit jaar lid geworden van ” TC de Peddelaars” om ook gezellig in groepsverband te kunnen fietsen.
Naar aanleiding van een oproep van het bestuur voor meer mensen om “ de kar te trekken “ heb ik hier eens goed over nagedacht , en heb na een leuke kennismaking besloten mij aan te melden als bestuurslid en ben sinds 1 december lid van het bestuur met voornemens per 1 maart het secretariaat over te nemen van Jacob Oost. Graag hoop ik met vele van jullie kennis te maken, en verder wens ik iedereen fijne feestdagen en een sportief 2017!

NOG EEN NIEUW BESTUURSLID
Het kan niet op! Onlangs werden we verrast met nog een lid die in aanmerking wil komen voor een bestuursfunctie. Martijn Kamphuis heeft onze laatste vergadering bijgewoond en heeft aangegeven toe te willen treden tot het bestuur. Hij stelt zich in de volgende Nieuwsbrief aan jullie voor.

KLEDING
Van Bert Eldering die binnen de vereniging de kleding regelt kregen we het volgende bericht:
Er kan tot 1 januari 2017 nog kleding besteld worden, waarna de bestelling omstreeks begin
maart binnenkomt. Denk hierbij ook aan de zomerkleding, want de eerstvolgende bestelling zal
waarschijnlijk pas weer in juli binnenkomen.
Zomerhandschoenen zijn  niet meer in alle maten beschikbaar in de clubstijl. Zo nodig worden hiervoor Bioracer handschoenen geleverd.

BELANGRIJKE DATA
31 December: Oliebollentocht
7 Januari: Excursie naar de 6 daagse in Rotterdam
1 maart: Algemene Ledenvergadering