TRAPPEN HAPPEN EN STAPPEN BIJ DE PEDDELAARS

Op 14 en 15 augustus 2020 vind in en rond Hoogeveen het fietsevenement Trappen-Happen Stappen plaats. Op vrijdag 14 augustus 2020 is de finishlocatie in en om het clubhuis van de Peddelaars aan de Bentincksdijk.

Om zowel het Peddelaarsclubgebouw, als de directe omgeving er tip-top bij te hebben liggen, gaat de onderhoudsploeg op woensdag 12-08-2020 de handen nog uit de mouwen steken. Vanuit de optiek vele handen maken licht werk hierbij de oproep aan hen die zich geroepen voelen zich rond de klok van 09.00 uur te melden onder het genot van een kop koffie. Daarna de werkzaamheden even verdelen en met zijn allen aan de slag. De insteek is zoals altijd, dat we rond de klok van 12.00 uur de deuren kunnen afsluiten om huiswaarts te keren.

In afwachting van jullie komst en met vriendelijke groet,

De mannen van de onderhoudsploeg.