Terugblik Twee Landentocht

Terugblik Twee Landentocht 20 mei 2017

Op zaterdag 20 mei is de Twee Landentocht fietstocht mede door jullie inzet mogelijk geworden. De dag begon gelijk met schitterend mooie weer, maar toch hadden wij slechts 122 deelnemers, een beetje teleurstellend t.o.v. van voorgaande jaren.

Er waren op 20 mei wel allerlei festiviteiten in en om Hoogeveen, mogelijk een reden. Opvallend was het dat we veel clubleden mochten begroeten.

De start in het clubhuis werd verzorgt door Menno Kikkert, George van Mulligen en Bertus Broekroelofs. De koffie en andere versnaperingen werd door de heer en mevr. Lubberman verzorgt. De routepijlen werden vrijdag uitgezet door Kees van Bruggen, Stoffer Booij, Jacob Oost en Eric te Velde, en op zaterdag weer opgehaald door Cor Clason, Herald Tiggelaar en Jan Boelen.  De materialen voor de tocht werden door Arie Benjamins netjes per afstand klaar gezet, zodat alle routes goed bepijld konden worden.

Vanaf het vertrek werden de routes gecontroleerd door Eric te Velde en zijn mannen, door Jacob Oost en door Arie Benjamins. Super bepijld, wij mochten daarvoor complimenten ontvangen van diverse deelnemers.

Op de rustplaatsen in Elim, Itterbeck en Hesingen waren goed verzorgt en ook daar smaakte de koffie en gebak goed.

Door inzet van boven genoemden is er door de Peddelaars weer een mooie toertocht georganiseerd, met o.a. gasten uit Amsterdam die een goede herinnering aan de tocht overhielden en zeker nog eens terug komen, naar het mooie Drenthe.

Bedankt voor jullie medewerking en mogelijk tot volgend jaar.

De Organisatoren van de Twee Landentocht.

Herman van Aalderen en Roelof Gort