!!! Teamgeest !!!

Zoals jullie reeds weten, worden de wielerbaan en het clubgebouw gerenoveerd.

Dit betekent: voor de wielerbaan een nieuwe asfaltlaag, er komt een skeelerbaan van 200 meter en de paardenclub vertrekt vanaf het middenterrein. Tevens wordt de crossbaan opnieuw ingericht.

Voor het clubgebouw betekent de renovatie: uitbreiding met kleedkamers en douches en herinrichten van het bestaande gedeelte, waaronder de kantine. Al deze acties zijn niet geheel kostendekkend binnen het beschikbare budget uit te voeren. Om kosten te besparen zoeken wij binnen de toerclub leden/vrijwilligers die kunnen: timmeren, schilderen, installatiewerk E,G,W, tegelzetters, stucadoors en niet te vergeten voor ons terras stratenmakers. En uiteraard ook mensen voor het verrichten van hand-en spandiensten.

Er zijn al een aantal vrijwilligers, maar we kunnen er ook nog wel een aantal gebruiken.

Vele handen maken licht werk

Dus leden van de toerclub schroom niet en meld je aan zodat jij ook later kunt genieten van een fraai onderkomen waar wij reeds lang op wachten. Mail naar: info@wsvdepeddelaars.nl

Namens de bouwcommissie: Henk Strikkers