Renovatie wielerbaan en clubgebouw

Inmiddels is er een nieuwe asfaltlaag op de wielerbaan aangebracht. Ook de uitbreiding met de skeelerbaan van 200 meter is gerealiseerd. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de verdere afwerking van bermen, sloten en men is ook bezig met het plaatsen van de nodige hekwerken. De plannen voor de renovatie van het clubgebouw hebben een definitief stadium bereikt. Dat wil zeggen de plannen zijn uitgewerkt en diverse offertes zijn binnengekomen. Achter de schermen wordt nog gewerkt aan het opzetten van een sponsoractie en een ontwerp voor de inrichting van het clubgebouw.

Momenteel is de bouwput uitgegraven, dus de uitvoering van het bouwkundige deel kan van start. Uiteraard maken wij ook gebruik van de diensten van vele vrijwilligers. Van de toerclub hebben zich ook velen aangemeld die behulpzaam willen zijn bij de werkzaamheden. Maar voor de afwerking binnen zijn wij nog op zoek naar een Tegelzetter

Wie kan ons van hierbij dienst zijn of kent iemand in zijn omgeving. Graag horen wij hierover.

Tot zover de voortgaan van de renovatie.

Gr. Henk Strikkers.