Populaires

Op donderdag 19 augustus 2021 beginnen we wederom met de Populaires voor leden van de WSV de Peddelaars, mits minimaal in het bezit van een Startlicentie van de KNWU  OOK zijn leden van andere wielerverenigingen welkom, mits ook minimaal in het bezit van een startlicentie van de KNWU, welke op verzoek dient te worden getoond.

De aanmelding kan geschieden vanaf 18.30 uur en we beginnen rond de klok van 19.00 uur en eindigen om plm. 20.00 uur..

De toiletten in het clubgebouw zijn beschikbaar, maar NIET  de kleedruimtes en douches.

We dienen nog steeds rekening te houden met de Coronamaatregelen, dus zo veel als mogelijk anderhalve meter afstand houden buiten de baan.

Doordat de wielerbaan in de eerste week van september in de avonduren niet beschikbaar is vanwege skeeleraktiviteiten zal er 02-09-2021 GEEN Populaire zijn.

De Populairecommissie.