Populaires 2023

Ook in 2023 zullen de populaires weer verreden worden op de wielerbaan aan de Bentincksdijk te Hoogeveen.

Op donderdag 30 maart en de daarna volgende donderdagavonden zal het clubhuis vanaf 18:30 uurgeopend zijn voor het omkleden in de doucheruimte en voor de uitgifte van de rugnummers. Rond de klok van 19:00 uur kan er dan gestart worden voor de strijd om jaarlijkse truien, wederom beschikbaar gesteld door Mulderij en Partners.

Actuele informatie en data over de populaires is te vinden op de KNWU website. En op onze Facebook pagina.

Voor de leden van de WSV de Peddelaars met een KNWU basislidmaatschap en startlicentie, zijn aan de deelname geen kosten verbonden. Voor deelnemers, die lid zijn van andere verenigingen wordt een bijdrage van 3 (drie) euro gevraagd.

We hopen op mooi weer tijdens de wedstrijdavonden en op inzet en strijd, waarbij we rekening houden met elkaars veiligheid.

We starten niet bij minder dan 10 aanmeldingen.

Aanmelden kan via de KNWU website en in ons clubhuis.

De Populairecommissie.