In memoriam: Wim Mol

Het komt gelukkig niet vaak voor dat wij als WSV de Peddelaars aandacht besteden aan het overlijden van een veel te vroeg van ons heengegaan lid. Helaas deze keer wel.

Het was voor ons schokkend om te horen dat onze ploegmaat en vriend Wim Mol op zaterdag 18 juni op 51-jarige leeftijd is overleden.

Veel van jullie kenden Wim van de Populaires waar hij jarenlang fanatiek mee koerste. Of van de koers ‘les 3 Ballons in de Vogezen’ waar we een aantal keren met de amateurs-ploeg aan meededen en waar Wim zich dan altijd goed op voorbereidde. Wim hield van zo’n lange wedstrijd met lange klimmen en mooie afdalingen. En van het sfeertje om met een groepje fanatieke renners op pad te zijn. En dan na 211 km koers nog even 50km terug naar de auto met Wim op kop. Krachtmens!

Wim was een graag geziene renner, altijd goed te spreken en met veel gevoel voor humor en relativering. Nuchter en met beide benen op de grond. We begrijpen het niet…

Wim had echt plezier in het fietsen. Vooral als hij in vorm was of weer naar een mooi doel toe trainde zoals de koers in Frankrijk of een nieuw populaires-seizoen.

Wim kwam je overal tegen op zijn racefiets. Altijd van grote afstand herkenbaar aan zijn karakteristieke houding. Een mooi mens is van ons heen gegaan en dat doet ons veel verdriet.
Namens de hele vereniging wensen wij de familie van Wim en al zijn naasten heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van een prachtmens.

Amateurs-ploeg WSV de Peddelaars