Dringende oproep

Gezocht Toertocht Coördinator voor de 100 Mijl van Drenthe.

Wat houden de werkzaamheden in:
– Het Coördineren van genoemde van genoemde tocht, zoals de te fietsen route en om de zoveel tijd de route te wijzigen, van Hoogeveen tot Smilde.
– Het verzorgen in samenwerking met onze materiaalman het aantal pijlen en de bebording.
– Het benaderen van de vrijwilligers voor het bepijlen (uitzetten) en het ophalen van de pijlen, bemannen clubhuis (starttafel).
– Contact onderhouden met de mede organiserende vereniging NOAD, die de route’s e.d. vanaf Peize tot Smilde beheren.
– Op de dag zelf stand by zijn voor eventuele calamiteiten, zoals pechgevallen ophalen.
– Een compleet draaiboek van genoemde tocht is aanwezig.
– Heb je belangstelling en wil je nog meer informatie bel dan even met Jaap Zantingh, 0655516241, bij voorkeur tussen 6 en 7 uur.

Wees niet verlegen maar meld je aan, want het is dit jaar de laatste keer dat ik de coördinatie verzorg van deze voorjaarstocht.