8 juli: Opening Clubhuis Peddelaars

Nadat er afgelopen tijd heel veel werk verzet is kunnen wij u uitnodigen voor de feestelijke opening van de wieler- en skeelerbaan en het geheel gerenoveerde clubgebouw van onze wielerverenigingen.

Op 8 juli as. om 11:00 uur zal de officiële opening plaatsvinden van de accommodatie. U wordt van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn. Gedurende de gehele dag houden wij open huis en zullen er diverse activiteiten op en rond de wielerbaan en ons clubhuis plaats vinden. Voor u als vrijwilliger/sponsor bent u van harte uitgenodigd bij ons buffet om 17.00 uur .

‘s Avonds is er de gelegenheid voor alle leden om onder het genot van een hapje, een drankje en live muziek een feestelijke inwijding te doen van de accommodatie.

Wat moet je doen?

Een mailtje voor 1 juli a.s. naar de organisatie via secretaris@peddelaars.nl of u wel of niet aanwezig bent, dan kan de organisatie daar rekening mee houden.